Rezumat CFR Cluj - FC Brasov 4-0 (2010)

luni, 4 octombrie 2010 |



Iuliu Mureşan, preşedintele lui CFR, a declarat după victoria 4-0 cu FC Braşov că schimbarea lui Andrea Mandorlini a fost benefică.
"Mă bucur că l-am înlocuit, fiindcă se vede în jocul echipei. Autobaza lui Cîrţu e în atac", a declarat Mureşan, care i-a lăudat pe Traore şi De Zerbi. "Traore joacă tot mai bine. A marcat un gol la fel de frumos ca şi cel al lui De Zerbi. Traore e ca şi copilul meu şi mi-ar fi greu să-l vând." Sursa: ProSport


Sorinaccio s-a declarat mulţumit şi de joc, şi de rezultatul partidei cu Braşovul
După 4-0 cu FC Braşov, cea mai categorică victorie a campioanei în acest sezon, Sorin Cîrţu a avut numai motive de satisfacţie. "La un asemenea scor sunt puţine de spus. Puteam învinge chiar şi cu 5-0 sau 6-0 sau mai puteam da din aceste goluri cu Tg. Mureş şi Universitatea şi am fi avut mai multe puncte. Recunosc că jocul s-a rupt la eliminarea lui Marc." Sursa: ProSport




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare