Dorin Goian s-a transferat la Glasgow Rangers

marți, 26 iulie 2011 |

Dorin Goian s-a transferat la Glasgow Rangers.

"N-am apucat să ies, să văd oraşul, dar cu siguranţă voi vedea şi muzeul lor cînd voi avea timp. Am văzut doar baza de antrenament, este una extraordinară. Am văzut opt terenuri de fotbal care arată ca nişte mese de biliard, fiecare grupă de juniori are propriul antrenor de portari, propriul preparator.


Cred că fotbalul scoţian mi se potriveşte mai bine decît cel italian, dar nici în Italia nu m-am simţit rău. Mi-a plăcut acolo, aş recomanda tuturor Serie A. Din fericire, am ajuns aici. Sper doar să fiu sănătos şi să joc", a spus Dorin Goian la GSP TV

Salariul lui Goian la Rangers va fi de 800.000 de euro anual net. gsp.ro


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare