Rezumat video FC Vaslui - Twente 0-0 Champions League

miercuri, 3 august 2011 |

Dupa acest rezultat visul din Champions League s-a terminat pentru FC Vaslui. Mai are o sansa in play-off-ul din Europa League. 

Vineri va avea loc tragerea la sorti pentru Europa League.

Pacat ca nu reusim sa adunam puncte, doar 1 punct din 2 meciuri!

Silviu Bălace: "Am făcut tot ce am putut, dar Twente a fost prea bună"

Adrian Porumboiu: "Am jucat bine, în prima repriză puteam înscrie de două ori. În a doua au pasat mai bine ei, e clar că noi am pierdut calificarea în Olanda. Conjunctura nu este mereu favorabilă. N-am avut nici noroc, ăsta e adevărul.
Am avut în faţă o echipă redutabilă. Dar noi azi am jucat bine, nu sînt supărat. Am avut în prima repriză o posesie bună, am avut ocazii. Am avut şi jucători care au început Ramadanul şi au fost sleiţi. Cînd dau totul pe teren, nu mă pot lua de jucători. Twente a jucat anul trecut sfert de finală în Europa League." a declarat la DigiSport 1.

Echipe de start

FC Vaslui: Cerniauskas - P. Jovanovici, Papp, Farkaş, Bălace - L. Sînmărtean, R. Costin, Wesley, Neagu - Adailton, Temwanjera
Rezerve: Puia, Bello, Balaur, Ad. Gheorghiu, Milisavljevici, Annang, Milanov
Antrenor: Viorel Hizo

Twente: Mihailov - Cornelisse, Wisgherhof, Douglas, Tiendalli - Brama, Berghuis, Janssen, Ruiz - De Jong, Janko
Rezerve: Boschker, Bengtsson, Landzaat, Rendla, O. John, Leugers, Buysse
Antrenor: Co Adriaanse

Rezumat FC Vaslui - Twente

1 comentarii:

Vlad spunea...

Salut nu te intereseaza un schimb de linkuri cu Fotbal-hd.hi2.ro (id shuleav@yahoo.com)

Trimiteți un comentariu

Postări populare