Declaratii si reactii dupa Steaua - Otelul 2-1

duminică, 2 octombrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Steaua - Otelul 2-1

Dorinel Munteanu a declarat: "Nu a fost Steaua cu nimic mai presus decît noi, 3 puncte cadou".

Ilie Stan a declarat la gsptv: "Este cea mai frumoasa zi din viata mea! Le multumesc jucatorilor ca au inteles ca fara atitudine nu putem obtine performanta."
"Am facut doua schimbari inspirate. Nikolici este un jucator pe care eu il admir foarte mult. Am avut incredere si in Florin Costea si asa am obtinut victoria."
"Am gasit la Steaua un lot foarte bun, valoros, de calitate. Jucatorii trebuie sa inteleaga acum ca e nevoie de multa munca pentru a face performanta".

Gigi Becali a declarat: "Nu am avut emotii, pe mine ma intereseaza mai mult jocul echipei. Stiam ca daca avem noroc, castiga."
"Nu pot spune ca Stan a schimbat echipa intr-o zi, dar el a venit cu noroc si am castigat jocul. A facut si o schimbare excelenta, pe care eu nu as fi facut-o. L-a scos pe Prepelita si l-a introdus pe Florin Costea. Asta inseamna ca e bun."
"Nu mai am nicio emotie cu lotul asta. Prepelita e certitudine, m-am convins. Mihai Costea o sa creasca mult, Florin a marcat azi... o sa vedeti ca echipa nationala se va face pe scheletul Stelei."
"De Tibi Balan nu pot sa spun ca mi-a placut. Nu e asa cum ma asteptam eu. Il vedeam altfel la Sportul".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare