Pancu vrea sa plece de la Rapid

sâmbătă, 7 ianuarie 2012 |

Pancu vrea sa plece de la Rapid

- Pancone, ai vorbit cu careva din conducere pe seama prelungirii angajamentului?
- Nu, dar asta e viaţa, e strategia lor şi nu-i condamn. Să facă ce vor!

- Crezi că s-au gîndit că ai 34 de ani şi că la vîrsta asta nu au cum să te mai piardă?
- Nu ştiu, însă nu contează ce scrie în buletin, ci cum te simţi. Eu parcă am 27 de ani, voi mai putea juca lejer încă două sezoane în afară de acesta. N-am nici o emoţie, sper doar să n-am parte de o accidentare serioasă. Oricum, e clar că nu-mi voi încheia cariera la Rapid, din păcate.

- De ce te-ai răzgîndit? Spuneai că ăsta e visul tău...
- Pentru că eu la 1 ianuarie am intrat în ultimele 6 luni de contract şi pot semna cu orice club! Dacă aş fi fost dorit în continuare, mi s-ar fi spus asta, dar cu mine nu a vorbit nimeni. Poate au considerat că nu mai pot ajuta echipa, nu ştiu! Un lucru e clar: s-a terminat povestea! De acum nu mai vreau eu să discut prelungirea. Oricine va veni la mine să vorbim, îl voi refuza. Au avut suficient timp să o facă pînă la 31 decembrie!

- Totuşi, mai ai contract cu Rapid pînă la vară, mai au timp să...
- Nu mă mai interesează! Timpul a expirat! Voi rămîne toată viaţa rapidist şi pînă la ultimul meci pe care-l voi juca în tricoul alb-vişiniu voi da o mie la sută pe teren, aşa cum am făcut-o mereu.

- Nu există nici o modalitate să te facă să te răzgîndeşti?
- Eu sînt un om ambiţios, orgolios. Cînd spun ceva, aşa fac!

- Dar ai ceva oferte de "afară"? E adevărat că ai refuzat în urmă cu o lună două propuneri?
- Nu contează, oricum nu mă mai gîndesc să plec în străinătate. Mă voi retrage în vara lui 2014, de la o formaţie din România. N-am vorbit cu nici un club pînă acum, însă cred că-mi pot găsi de lucru în Liga 1 după ce mă voi despărţi de Rapid.

11 goluri a marcat Pancu în 2011 pentru Rapid în toate competiţiile, fiind cel mai bun marcator al giuleştenilor

6 trofee şi-a trecut Pancone în palmares pînă în prezent cu Rapid: un titlu (1999), trei Cupe (1998, 2002, 2006) şi două Supercupe (1999, 2002)

6.000 de euro pe lună cîştigă Pancu în Grant, avînd cel mai mic salariu din lot, cu excepţia tinerilor promovaţi de la echipa a doua

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare