Declaratie Gigi Becali dupa CS Mioveni - Steaua 0-1

duminică, 4 martie 2012 |

Declaratie Gigi Becali dupa CS Mioveni - Steaua 0-1

"Pînă azi ziceam că gata, mă, cîştigăm titlul. Am văzut pe Rapid şi am zis că n-o sa am nici o problemă cu ea. De CFR am zis la fel, joc încîlcit. Dar pînă la urmă noi am jucat cel mai încîlcit dintre toate! Toată echipa a jucat rău. Poate că Ilie Stan n-a văzut bine meciul dacă a zis că a fost un meci parţial reuşit.
Tănase n-o să-l mai vedeţi vreodată mijlocaş central! Vă garantez! O să-i interzic lui Ilie Stan asta. De Machado ce să mai zic. Nikolici măcar cîştigă duelurile aeriene, dar brazilianul n-a reuşit nici atît. Dintre ei doi îl aleg pe Nikolici.
Nu ştiu de ce Ilie l-a schimbat pe Florin Costea. L-a bagat pe Bălan, ala care se crede la Sportul să primească el mingea ca să facă firfirici".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare