Declaratie Victor Piturca dupa Elvetia - Romania 0-1

joi, 31 mai 2012 |

Declaratie Victor Piturca dupa Elvetia - Romania 0-1

"O victorie dădătoare de speranţe, o victorie importantă. Utilă pentru moralul acestor jucători. Îmi dă încredere pentru preliminarii. Am avut momente bune şi pe faza defensivă, dar şi pe cea ofensivă. E adevărat că avem în continuare nevoie de jucători cu valoare care dacă erau astăzi, rezultatul putea fi mult mai mare.

Grozav nu e descoperirea mea, eu doar l-am adus la echipa naţională. A arătat că este tipul de jucător pe care eu îl caut prin atitudinea şi modul în care a intrat în joc deoarece nu este uşor să joci la primul tău joc la naţională împotriva Elveţiei şi să marchezi. Lobonţ a apărat excelent. Venirea lui la naţională este un câştig pentru ceilalţi pentru că îl pot urmări.

La Torje s-a văzut la început că nu joacă la echipa de club, dar apoi şi-a revenit, a reuşit să şi dea centrarea de gol. Sunt mulţumit de el. Am vrut să-i văd la lucru pe Găman şi pe Chiricheş. Eu ştiu ce poate fiecare dintre ei. Am vrut să-i urmăresc împreună, pentru că Goian se poate accidenta şi ar trebui să ma bazez pe alt cuplu de fundaşi centrali. Îmi doresc o victorie şi cu Austria".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare