Declaratie Laurentiu Reghecampf inainte de Spartak Trnava - Steaua

joi, 9 august 2012 |

"Pentru noi, Tănase este greu de suplinit. Tănase este într-o formă foarte mare, este un jucător foarte important, a şi marcat în ultimele meciuri. Dar eu consider că avem o echipă foarte puternică, iar jucătorii care vor avea şansa să joace la meciul retur trebuie să-l suplinească cât mai bine pe Tănase. Nu cred că trebuie să-l scoatem vinovat numai pe Tănase. Toţi suntem vinovaţi, pentru că s-a luat cartonaşul în minutul 80 şi până atunci am avut foarte multe ocazii de gol. Eu sunt supărat pe el, dar sunt supărat în felul meu. I-am spus după meci: 'cel mai mult vei suferi tu, pentru că nu joci'. Acesta este cel mai grav lucru care i se poate întâmpla unui jucător, să nu poată să joace, dintr-o prostie copilărească. Dar este târziu acum, nu are rost să mai discutăm"

"Trebuie să începem foarte tare acolo. Trebuie să marcăm repede, la fel cum am făcut şi cu 'U' Cluj şi aţi văzut că apoi ne-am descătuşat"

Declaratie Laurentiu Reghecampf inainte de Spartak Trnava - Steaua

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare