Video declaratie Ioan Andone dupa Rapid - CFR 3-2

duminică, 26 august 2012 |

Antrenorul de la CFR Cluj, Ioan Andone, a declarat: "Renunţare, ăsta e cuvîntul. Am făcut o partidă bună, a fost ceea ce am vrut. Dacă nu am avut jucători precum Cadu care ţin echipa în mînă...
Jucătorii s-au pierdut învingători dinainte şi am pierdut un meci pe care trebuia să-l cîştigăm. În opinia mea n-a fost penalty la Surdu, a fost o greşeală a arbitrului care face diferenţa într-un asemenea meci. Jocul nostru a fost unul bun, dar fotbalul te pedepseşte dacă nu te concentrezi.
Ronny şi Vass s-au accidentat foarte grav, or să lipsească mult timp".

Video declaratie Ioan Andone dupa Rapid - CFR 3-2

Video Rapid - CFR 3-2
Rezumat video Rapid - CFR Cluj 3-2 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare