Declaratii inainte de VfB Stuttgart - Steaua Bucuresti

joi, 20 septembrie 2012 |

Declaratii inainte de VfB Stuttgart - Steaua Bucuresti

Antrenorul Laurentiu Reghecampf a vorbit despre şansele echipei sale cu VfB Stuttgart: "Obiectivul nostru este să ajungem în finala Europa League. Trebuie să avem ambiţii mari, dacă vrem să reuşim ceva. Este exagerat, dar uite unde au ajuns Atletico Madrid şi Athletic Bilbao. Cine îi dădea vreo şansă lui Bilbao? Se poate, dar trebuie să ai foarte mult noroc şi totul să meargă foarte bine. Avem un lot foarte bun şi jucători extrem de valoroşi. Obiectivul nostru principal a titlul, iar apoi finala Europa League".
"Mergem să câştigăm la Stuttgart. Nu mergem să ne apărăm, nu avem de ce. Trebuie să încerci să câştigi! Vrem să arătăm că suntem buni, că vrem să câştigăm această grupă şi să ne calificăm. Mă interesează să ne facem punctele care să ne califice în primăvara europeană. VfB este o echipă foarte bună, în componenţa căreia se află jucători de mare valoare. Va fi un meci foarte dificil, mai ales că vom avea parte de o atmosferă incredibilă. Stadionul va fi plin, ei îşi doresc enorm de mult să se califice. Consideră că au grupă uşoară, consideră că se vor califica, nu-şi fac nici un fel de probleme. Dintr-un anumit punct de vedere este bine pentru noi, dar în acelaşi timp trebuie să ne dăm seama că ei chiar au valoare"

Antrenorul lui VfB Stuttgart, Bruno Labbadia, a lăudat noul lider al Ligii 1: "Steaua a câştigat în ultima etapă de campionat, este lider în România. Steaua este o echipă foarte omogenă".

Gigi Becali a declarat despre meciul Stelei cu VfB Stuttgart la Digi Sport: "Păi Reghecampf a gândit ceva mult mai genial şi mai constructiv ca mine...în aşa fel încât să aibă rezultate maxime şi cu Stuttgart, şi cu Rapid, şi cu CFR..şi cu Petrolul. Am nevoie de putere şi de viteză...de putere să mă închid bine şi să nu iau gol..iar viteza în aripi va decide meciul ăsta cu Stuttgart.
Va juca ceva...adică el mi-a spus o echipă, eu am stat puţin, câteva secunde şi chiar vă spun că am izbucnit aşa şi i-am spus 'bravo, esti cel mai tare'. Este o echipă...nu pot să spun chiar defensivă, pentru că el va juca 4-3-3, cu 3 închizători".
Joi 20.09.2012: VfB Stuttgart - Steaua Bucuresti LIVE pe Digi Sport 1 incepand cu ora 20:00
Rezumat video VfB Stuttgart - Steaua Bucuresti 2-2 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare