Declaratie Gigi Becali dupa Concordia Chiajna - Steaua 4-3

joi, 1 noiembrie 2012 |

Declaratie Gigi Becali dupa Concordia Chiajna - Steaua 4-3
Gigi Becali, a declarat dupa eliminarea Stelei din Cupa cu scorul de 4-3 pentru Chiajna

"Nu poţi să joci fotbal cu Filip, Dumitraş, Rocha şi Tibi Bălan. N-ai ce să faci cu ei. Am dominat chiar şi cu ei pe teren. Nu mă deranjează că am fost eliminaţi, pe mine mă interesează campionatul şi Liga Campionilor. Mai mult ne încurca, cred că e mai bine aşa.
Era bine să luăm şi Cupa, dar asta este. Doar trei schimbări poţi să faci azi, că aşa mai scoteam. Filip ar putea să mai rămînă de umplutură, dar pe Dumitraş îl dau la Ceahlăul înapoi. I-am băgat aşa că tot îi plătim. să se mai distreze şi ei".

Declaratie Gigi Becali dupa Chiajna - Steaua 4-3

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare