Declaratii si reactii dupa AEK Larnaca - Steaua 1-1 Europa League

vineri, 30 septembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa AEK Larnaca - Steaua 1-1 Europa League

Gigi Becali a declarat la gsptv: "Îl critic pe Ronny Levy pentru că joacă cu 5 mijlocaşi. Jucăm fără vîrf împotriva unei echipe de doi lei. Avem trei închizători. Acum trebuia să fie 2-0 cu Larnaca. Eu stau să am emoţii cu ciprioţii, doar cu o ocazie a lui Brandan?! Nu jucăm fotbal. Aştept să se facă 22:00, să mă uit la Rapid, că ei mai mai joacă fotbal. 
O să vedeţi, eu m-am convins, bine că nu m-am dus acolo. Larnaca e o echipă de doi lei, trebuia să avem 3-0 la pauză. Ştiu exact ce trebuie făcut, dar nu vă spun".


Dumitru Dragomir: "Ce vine are Ronny Levy dacă nu are cu cine? Sper că au atîta minte cei de la Steaua să nu-l schimbe".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare