Declaratii si reactii dupa Belgia - Romania 2-1

sâmbătă, 12 noiembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Belgia - Romania 2-1

Victor Piturca a declarat despre meciul cu Belgia: "Nu sînt supărat, chiar dacă am avut un start slab de partidă şi am luat primul gol din fază fixă. Adică exact ce crezusem că am pregătit foarte bine. Am avut multe mingi pierdute şi n-am pus probleme în atac, dar asta s-a întîmplat şi pentru că am avut în faţă un adversar solid, care ne-a pus probleme.
Ne-am revenit după pauză, am schimbat sistemul şi am jucat cu două vîrfuri. Ar fi fost mai echitabil un 2-2 dacă mă gîndesc la ocazia din final a lui Niculae şi la penalty-ul ratat de Raţ. Trebuie să vedem însă şi plusurile partidei. Au debutat unii jucători, am arătat în partea a doua o forţă de joc, mi-a plăcut cum a intrat Mazilu, iar pînă la primul meci oficial mai avem timp ca să formăm un grup puternic.".

Antrenorul belgienilor, Georges Leekens, a declarata despre meciul cu Romania: "Sunt mulţumit, mai ales prima repriză a fost bună. Putea fi 3-0 sau 4-0 pentru noi. În repriza a doua au apărut şi schimbările, România a fost foarte eficientă şi am avut şi ghinion. Am avut două penaltiuri neacordate şi un gol anulat fără motov la Witsel. Bravo şi lui Gillet, care a apărat penaltiul. E important că până la urmă am obţinut victoria".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare