Declaratii si reactii dupa Tg. Mures - Rapid 0-2

luni, 7 noiembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Tg. Mures - Rapid 0-2

Razvan Lucescu a declarat despre meciul de la Tg. Mures: "Am făcut un meci foarte bun, l-am controlat cu mare autoritate, am avut foarte multe ocazii de gol, trebuia să marcăm mult mai devreme. n-am dat nici o şansă adversarului. Pentru noi era un meci importantpentru că venea după o perioadă aglomerată şi aveam şi mulţi absenţi. Cred că am oferit un spectacol frumos.
Sîntem într-o perioadă bună, se joacă cu mare încredere. Teixeira şi Herea au alergat enorm în meciul de joi cu Legia şi era normal să-i mai odihnesc, am introdus jucători mai proaspeţi".

Adrian Iencsi a declarat despre meciul cu Rapid: "Sîntem într-o situaţie delicată, am întîlnit un adversar puternic, dar cu mai mult tupeu puteam scoate un rezultat bun. Ofensiv nu am stat prea bine, cu toate că am avut ceva ocazii. Nu ştiu sigur, dar cred că a fost şi un henţ în careu la Marcos Antonio.
S-a văzut că nu ne ajută arbitrii, în acest moment cred chiar că le e frică să arbiteze această echipă. Noi muncim pe teren, dar nu ştim ce se întîmplă în acest sezon pentru că avem un lot bun.
De Rapid voi fi legat toată viaţa, e un trecut frumos. Dar acum muncesc aici, unde oamenii sînt fantastici".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare