Antrenorul Pandurilor, Petre Grigoraş, dupa Pandurii - MSV Duisburg 3-2

luni, 23 ianuarie 2012 |

Antrenorul Pandurilor, Petre Grigoraş, dupa Pandurii - MSV Duisburg 3-2

"Am făcut o primă repriză bună, cînd am folosit jucătorii care au evoluat mai mult în turul de campionat. Victoria este umbrită de accidentarea lui Rusu, care se pare că este destul de gravă. Voiculeţ şi Cardoso se pare că vor absenta şi ei, însă nu foarte mult. Mi-aş fi dorit să nu avem parte de accidentări, să am toţi băieţii la dispoziţie. Nu m-au interesat rezultatele, momentan sînt mulţumit. Mai puţin de faptul că îmi pierd jucătorii.
Asta este situaţia, unii dintre fotbalişti nu au mai dorit să continue la noi, avem doi accidentaţi mai vechi, încă doi azi. Încercăm să completăm lotul cu încă 3-4 jucători, nu cu ce am folosit în acest turneu, pentru că nu sînt peste ceea ce avem.
Sper să ne luptăm pentru o clasare cît mai sus dacă aducem măcar doi jucători. Matulevicius este jucătorul nostru, dacă va continua aşa va rămîne la noi. Momentan este în urmă cu pregătirea, are şi ceva kilograme în plus. Avem răbdare cu el, se vede că este un luptător, să îl vedem şi în celălalt cantonament".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare