Rezumat video: DINAMO - FK Taraz 0-1

miercuri, 25 ianuarie 2012 |

Dinamo a fost învinsă, cu scorul de 1-0 (0-0), de formaţia kazahă FK Taraz, în primul meci amical din cadrul stagiului de pregătire din Antalya.
"Nu poate să mă bucure acest scor, suntem obişnuiţi să jucăm mereu la victorie. Având în vedere că este primul joc şi am folosit foarte mulţi jucători care nu au relaţii de joc, eu zic că a fost un antrenament bun. Sper să nu fie nimic grav în cazul accidentării lui Scarlatache. A fost primul joc din acest stadiu, nu am fost mulţumit de rezultat dar parţial de posesia din prima repriză. În a doua parte nu am mai avut acelaşi ritm, am introdus mulţi copii în echipă" , a declarat Ciobotariu la Digi Sport.

Rezumat video: DINAMO - FK Taraz 0-1

Dinamo - FC Taraz 0-1

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare