Declaratii si reactii dupa Steaua - Rapid 1-0

marți, 25 septembrie 2012 |

Declaratii si reactii dupa Steaua - Rapid 1-0

Antrenorul Stelei, Laurentiu Reghecampf, a declarat dupa victoria cu Rapidul: “Trebuie să avem răbdare, sunt jucători tineri, care n-au arătat încă ceea ce pot. Trebuie să învețe că fiecare meci e important și că doar prin astfel de prestații pot crește. Din păcate, n-am reușit să marcăm din ocaziile foarte clare pe care ni le-am creat, dar era și nedrept să nu câștigăm“.
Tase, care este un jucător important al nostru, a avut două zile libere după meciul de la Stuttgart, el a devenit apt pentru meciul cu Rapid, datorită staff-ului nostru medical, dar tot a avut o jenă la picior. Mă bucur că a ieșit din meci neaccidentat“.

Patronul Stelei, Gigi Becali: “Dacă era 7-0 nimeni nu mai zicea nimic. Fotbalul este câteodată nedrept, dar el nu trădează. Dumnezeu dă celui care este mai bun, care joacă fotbal până la final“,
Îi transmit lui Paszkany că, atâta vreme cât voi fi eu la Steaua, el nu va mai câștiga campionatul. Să fie clar“.
Tănase este, în continuare, favoritul meu, dar îi voi spune că dacă nu se va trezi și nu va juca iar fotbal, va trece pe banca de rezerve“.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare