Declaratii dupa Turcia - Romania 0-1

sâmbătă, 13 octombrie 2012 |

Selectionerul Victor Piturca a declarat, dupa Turcia - Romania 0-1: "Am spus că-mi doresc cele şase puncte, prima luptă am câştigat-o, o victorie mare şi meritată. Am făcut un meci excepţional. Puteam să mai marcăm, puteam să mai şi primim gol, dar rămân cele trei puncte, care vor cântări foarte mult. Nu a existat un compartiment anume, faza de apărare aproape perfect, iar contraatacurile şi atacurile au fost periculoase. Mai meritam să mai marcăm un gol. Într-o oarecare măsură am scos Turcia din luptă, sigur contează mult şi meciul următor, dacă reuşim un rezultat bun, atunci şansele noastre de a merge la baraj sunt foarte mari. Deja mă gândesc la meciul de marţi, le-am spus băieţilor să ne bucurăm acum, să ne gândim la Olanda, a fost un joc epuizant, avem nevoie să ne refacem cât mai repede şi să ne ridicăm la nivelul fizic al Olandei".

Gheorghe Grozav a declarat dupa golul marcat: "Nu realizez cât de important este golul, mă bucur că am reuşit să marchez, am luat o opţiune serioasă pentru calificare. Din câte îmi aduc aminte, mi-a dat pasă Pintilii, portarul a greşit ieşind, dacă stătea în poartă mai greu înscriam. Este cel mai important moment al carierei mele, am reuşit să joc bine, acum trebuie să ne gândim la meciul cu Olanda. Am o uşoară întindere la aductor, sper să nu fie ceva grav, sper că voi apt cu Olanda".

Gheorghe Hagi a declarat: "Frumoasă victoria. Am zis că putem obţine punct sau puncte aici, am avut ocaziile noastre, Turcia în a doua repriză a mai arătat câte ceva, dar este meritul României pentru victorie. E un rezultat extraordinar. Cred că turcii sunt supăraţi, când pierzi acasă contra unui rival cu care te baţi la calificare este greu. Cu un gând bun şi un joc foarte bun poate obţinem şi marţi o victorie".

Declaratii dupa Turcia - Romania 0-1

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare