Declaratii Gabi Torje si Ciprian Marica inainte de Romania - Olanda

luni, 15 octombrie 2012 |


Gabriel Torje a declarat inainte de meciul cu Olanda: "Nu cred că plecăm favoriţi, chiar dacă jucăm acasă. Olanda are prima şansă, iar noi trebuie să continuăm evoluţiile bune şi să nu-i dezamăgim pe fani. Încă nu am realizat nimic, avem doar nouă puncte. Victoria cu Turcia a fost o surpriză pentru alţii, dar noi ne doream şi ne aşteptam să câştigăm la Istanbul. Sperăm ca publicul să cânte 90 de minute şi să fie alături de noi pentru că ne dorim foarte mult o victorie cu Olanda. Vom vedea la ora jocului dacă o putem învinge. E un adversar valoros, dar cu siguranţă nu ne vom preda".
"Să dea Dumnezeu să marcheze Goian din nou şi să câştigăm prin golul lui. Oricum, avem nevoie de susținerea publicului. Cred că și în situația în care ar fi fost un stadion de 100.000 de locuri, la acest meci s-ar fi umplut. Am avut şi eu foarte multe solicitări de bilete din partea cunoscuţilor. Din păcate nu le-am putut onora, pentru că s-au vândut foarte multe tichete înainte. De la mine vor veni familia şi câţiva prieteni".

Ciprian Marica a declarat inaintea meciului cu Olanda: "Olandezii sunt cu o clasă peste turci şi cu siguranţă va fi un meci greu. Ştim că după victoria din Turcia toastă lumea aşteaptă o victorie şi cu Olanda, dar trebuie să fim precauţi şi echilibraţi, pentru că această euforie ne poate costa. Olandezii au menajat anumiţi jucători cu Andorra în timp ce noi suntem puţin obosiţi după lupta de la Istanbul. E clar că olandezii au prima şansă, ţinând cont şi de jucătorii pe care îi au în lot. Până la urmă Olanda este favorita grupei, dar muncind foarte mult putem scoate un rezultat bun".
"Avem un moral bun pentru meciul cu Olanda, dar în acelaşi timp suntem echilibraţi. Cunoaştem foarte bine valoarea Olandei, sperăm ca tactica domnului Piţurcă să fie cea câştigătoare şi împreună cu un public extraordinar ne vom lupta pentru un rezultat bun. Eu personal mi-am propus patru puncte în cele două meciuri cu Olanda, asta ar fi ideal pentru noi. Deocamdată nu ne gândim la calificare".

Declaratii Gabi Torje si Ciprian Marica inainte de Romania - Olanda

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare