Declaratii si reactii dupa Romania - Olanada 1-4

marți, 16 octombrie 2012 |

Selectionerul, Victor Piturca a declarat dupa Romania - Olanada 1-4: "Istoricul partidei nu mai poate fi discutat. Am pierdut intr-o maniera categorica. Chiar dacă echipa a jucat, am primit patru goluri. Nu mai contează cum am jucat. O echipă mare marchează.
Aşteptăm meciurile de la începutul anului viitor. Acum ne batem cu locul doi, acolo unde ne este locul, s-a demonstrat asta. Ne batem cu Ungaria pentru locul 2, va fi un meci decisiv în primăvara anului viitor. Ăsta este sportul, ne aşteptam să pierdem la cum am jucat. Avem 9 puncte, şansele rămîn intacte".

Selecţionerul naţionalei Olandei, Louis van Gaal, a declarat: "Cred că acum suntem favoriţi la câştigarea grupei. Pentru locul al doilea se vor bate Ungaria şi România, dar cred că şi Turcia are un 11 bun, dar nu o echipă. Nu mă aşteptam la această diferenţă de scor. România e bine organizată, dar noi i-am provocat să ne atace şi asta ne-a favorizat. Mi-au plăcut doi jucători ai României, dar nu-i înţelept să spun care pentru că vom juca şi în retur împotriva lor".

Atacantul Ciprian Marica, a declarat dupa Romania - Olanda 1-4: "Mare păcat că am pierdut în seara asta. După 4-1 nu mai este nimic de spus. Îmi pare foarte rău. Am primit rapid primele două goluri. La 2-1 am reuşit să relansăm jocul, am sperat şi păcat că pe finalul primei reprize am primit şi golul trei. Eram destul de departe, dar dacă la Tamaş s-a dat penalti se putea da şi la Adi Popa. După rezultatul de la Istanbul ne-am făcut speranţe mari şi ne propusesem minimum patru puncte din această dublă. România în această seară a arătat dorinţă, devotament şi încredere. Echipa naţională are potenţial. Am ieşit la joc, ne-am creat foarte multe ocazii, dar am întâlnit un adversar foarte puternic care ne-a taxat imediat. Însă, aşa cum au câştigat ei la Bucureşti, aşa putem învinge şi noi în Olanda. Trebuie să pregătim mai bine fazele fixe, să fim şi noi periculoşi. Dubla cu Ungaria va fi decisivă".

Mijlocaşul Rafael van der Vaart, a declarat: "E o victorie importantă, dar mai e drum lung până la Rio. Atmosfera la Bucureşti a fost de parcă era un meci de Campionat European sau Cupă Mondială. După ce românii au trimis în bară, ne-am revenit uşor şi ne-am făcut jocul nostru. Ceea ce nu a fost deloc uşor într-un asemenea cazan. Am exersat foarte mult fazele fixe, iar la Bucureşti acest lucru ne-a ajutat".

Declaratii si reactii dupa Romania - Olanada 1-4

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare