Declaratii si reactii dupa Galatasaray - CFR Cluj 1-1

miercuri, 24 octombrie 2012 |

Fatih Terim, antrenorul Galatei, a declarat: "Toate echipele împotriva cărora am jucat în Liga Campionilor au marcat primele, asta e realitatea. Fie că a făcut-o printr-un autogol sau într-un alt mod, dar au marcat. Nu încerc să caut scuze. Suntem mereu nevoiţi să luptăm pentru a reveni în joc. Astăzi am fost nevoiţi să jucăm cu mingi înalte şi asta le-a permis adversarilor să se apere mai uşor. CFR s-a apărat foarte bine, deşi a rămas în inferioritate. Ar fi trebuit să marcăm mai mult de un gol, dar am intrat în panică. Acum suntem nevoiţi să câştigăm în deplasare."
"Nu mă aşteptam la un rezultat de egalitate. Dacă am fi învins CFR şi Braga acasă, le obligam să joace mai ofensiv în partidele retur. Nu pot să-l acuz pe Nounkeu la faza autogolului. El şi-a marcat adversarul, dar mingea l-a lovit întâmplător şi a intrat în poartă. Imediat după ce un jucător de la CFR a fost eliminat am făcut o schimbare ofensivă. Din păcate, apoi a trebuit să fac două înlocuiri forţat de accidentări."

Antrenorul campioanei CFR Cluj, Ioan Andone, a declarat: "Am trăit egalul cu umilință, cu suferință. Meciul ne caracterizează, până la urmă, s-a jucat ca cele de până acum, din acest sezon. Când ne e teamă de un joc, obținem rezultate bune. Asta pentru că avem jucători buni, excepționali, admirabili. Orice cuvânt e puțin pentru ce au realizat băieții pe un asemenea teren. Cu mai mult noroc, cred că puteam să ne întoarcem cu trei puncte"
"Sigur nu primeam gol și mai înscriam, dacă nu era eliminat Aguirregaray. a trebuit să renunțăm la atac, și până la urmă au mers bine lucrurile. Din păcate, prostia pe care a făcut-o putea să ne coste"

Declaratii si reactii dupa Galatasaray - CFR Cluj 1-1

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare