Declaratie Laurentiu Reghecampf dupa FC Brasov - Steaua Bucuresti 3-1

luni, 26 noiembrie 2012 |

Declaratie  Laurentiu Reghecampf dupa FC Brasov - Steaua Bucuresti 3-1

Declaratie Laurentiu Reghecampf dupa FC Brasov - Steaua Bucuresti 3-1

Antrenorul Stelei, Laurenţiu Reghecampf, a declarat dupa FC Brasov - Steaua Bucuresti 3-1: "Am jucat fotbal 90 de minute, ei au avut patru ocazii și au marcat trei goluri. Am făcut greșeli foarte mari și am avut ocazia egalării. Este greu, trecem printr-o perioadă grea, dar eu am încredere în echipă. Cred că vom trece foarte repede peste acest moment. Suntem toți afectați după înfrângerea din seara aceasta, pentru noi principalul obiectiv este campionatul. Ne jucăm nonstop, ne creem ocazii și nu marcăm, iar la fiecare ocazie a adversarilor trebuie să fim atenți. Avem jucători tineri, care trebuie să fie mai responsabili. E clar că oboseala şi-a spus cuvântul. Brașovul a jucat bine, merită felicitată, au scos maximum din jucătorii lor. Toate echipele sunt o amenințare pentru Steaua, dar trebuie să câștigăm următoarele meciuri și să ne păstrăm poziția din clasament. Trebuie mai multă concentrare! Se vede că Georgievski și Szuakala sunt accidentați, e greu, dar trebuie să găsim soluții. Avem la dispoziție jucători care sunt proaspeți și trebuie să ne folosim de ei. E foarte greu să joci din trei în trei zile, până acum am câștigat aproape tot și cred că fotbaliștii mei sunt de înțeles. Dacă Raul marca din acel 11 metri se schimba soarta jocului"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare