Primul meci al Stelei cu Cartu antrenor... sau Becali antrenor?

vineri, 11 martie 2011 |

Situatia Stelei este dupa parerea mea foarte complicata deoarece are un patron care nu are rabdare si nici lotul nu este foarte bun.

Meciul din seara asta de pe Antena 1, ora 20:30, va fi primul cu noul antrenor Sorin Cârţu. Prin faptul ca Becali a anuntat in declaratiile anterioare 6-7 chiar 8 titulari se poate spune ca Becali este antrenor principal si Cârţu secund, dupa numarul de jucatori pe care ii propune fiecare in echipa.

Chiar daca la prima vedere Victoria Brăneşti pare victima sigura, Steaua daca face un meci la fel de prost ca cel cu FC Brasov are toate sansele sa piarda cele 3 puncte.

Cred ca nici bine nu apucase Cârţu sa-i dea banderola de capitan lui Bicfalvi,  Becalii la GSP TV a anuntat noul capitan: Tătăruşanu.

Becali: "Am vorbit cu mai mulţi oameni din galerie. Mi-au spus că au o rugăminte la mine, că nu mă obligă, dar ei vor ca Tătăruşanu să fie căpitan de echipă. Mi-au zis că, dacă îi respect, acesta trebuie să poarte banderola. Am fost de acord şi i-am comunicat şi lui Cârţu. Tătăruşanu va fi căpitan de acum înainte".

Becalii daca nu o sa inteleaga ca la Steaua trebuie un antrenor bun, cativa jucatori si 1-2 sezoane de liniste o sa fie patronul unei echipe de locul 3-4-5-6.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare