Declaratii si reactii dupa CFR Cluj - FC Vaslui 2-0

marți, 20 septembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa CFR Cluj - FC Vaslui 2-0
Viorel Hizo a declarat la finalul meciului: "Mă întreb cum poate fi acceptat un asemenea specimen pe lista FIFA? Ce caută un asemenea individ în fotbal: am doi jucători cu capul spart şi veniţi în vestiar să vedeţi cum arată picioarele jucătorilor mei. Am avut un gol valabil anulat, a acordat un 11 metri care n-a fost, mai avea puţin şi o lua el în mînă şi o băga în poartă.  Am fost măcelăriţi, asemenea arbitri ar trebui să plece din fotbal, la fel cei care fac delegările. E revoltător ce s-a întîmplat în seara asta, acest arbitru ar fi trebuit să creeze cadrul unui spectacol, nu să conducă partida spre acest măcel".

Constantin Zotta, presedintele la FC Vaslui, a declarat: "A fost un meci foarte încins, nu mă aşteptam să întîlnim o asemenea comportament aici la Cluj. E bine pentru noi că acest meci a venit atît de repede. E bine pentru toată lumea, au văzut cu toţii că CFR-ul e campioană. Cu un asemenea arbitraj n-are nimeni nici o şansă la Cluj. Sînt cel mai aprig suporter al celor de la Astra pentru că vreau ca CFR-ul să iasă din Cupă.
E grav ce s-a întîmplat azi, e de neînţeles. Îmi doresc să văd un CFR care să păţescă în Giuleşti măcar 10% din ce-am păţit noi azi. Ei joacă singuri în campionatul ăsta. Noi ne concentrăm pe Cupă şi Europa League. E un semn bun şi pentru domnul Porumboiu, să nu mai investească atăţia bani în fotbal, că investeşte degeaba".

Adrian Porumboiu a declarat la gsptv: "Ce să mai spun de arbitraj: Wesley a avut un gol perfect valabil, iar penalty-ul lor nu se dădea nici în curtea şcolii. Constantin era ud în pantaloni că nu ieşeau ordinele. E imposibil să joci în asemenea condiţii. N-am ce să le spun băieţilor, Augustus a demonstrat că n-are ce căuta în arbitraj. E o nulitate ca arbitru. De mult n-am mai văzut aşa ceva, dar mă aşteptam. Cupele alea de le ia CFR-ul sînt putrezite, sînt pline de mizerii. Sper să iasă odată şi-odată la iveală murdăriile acestea pe care le fac blatiştii de la Cluj.
Augustus nu e slab, a fost dirijat ca să fie slab. Dacă nu era arbitrajul ăsta, şi două zile dacă jucam nu aveau cum să ne bată. Am fost tentat la un moment dat să le cer antrenorilor să scot echipa de pe teren. Dar ştiam că vom fi penalizaţi şi mai rău şi nu am vrut să le fac rău jucătorilor".

Iuliu Mureşan a declarat la finalul meciului: "Din păcate partida a fost inflamată de ce s-a discutat cu o săptămînă înainte. Am întîlnit cea mai bună echipă din campionat, după noi, şi am cîştigat pe merit. Am profitat de oboseala adversarilor şi ne bucurăm că am demonstrat de ce sîntem în stare. Vasluiul are forţă, are calitate şi ne-a fost puţin frică.
Astăzi am avut o viteză în plus pentru că am fost mai odihniţi. S-au făcut greşeli de arbitraj de ambele părţi. A fost un meci dur, tocmai din cauza declaraţiilor lui Porumboiu. Liga ar terbui să fie mult mai severă vis-a-vis de aceste declaraţii".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare