Declaratii si reactii dupa Steaua - Pandurii 1-2

duminică, 18 septembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Steaua - Pandurii 1-2

Patronul Stelei, Gigi Becali, a plecat nervos de la stadionul Astrei si a declarat: "Arbitrajul a fost jaf la drumul mare în seara asta. E posibil să fie şi-un ordin de sus, nu sîntem lăsaţi să jucăm. Istvan Kovacs a fost tot timpul împotriva noastră. E şi vina jucătorilor, s-au crezut învingători după ce au dat golul. Trebuiau să joace şi după gol cum au făcut-o tot meciul de altfel, nu trebuiau să le dea şanse. Jucători fără caracter, asta sînt!".

Rony Levy a declarat: "Regret ca acest joc a trebuit sa se soldeze cu o asemenea accidentare. In ceea ce priveste jocul Stelei, este pacat ca nu putem avea continuitate in campionat, dupa meciurile din cupele europene. Cred ca in continuare mai avem nevoie de jucatori. Steaua n-a mai luat titlul de cinci ani si se pare ca nu este pregatita nici in acest sezon".


Grigoraş a declarat: "Rezultatul e pe planul doi, după ce am aflat ce s-a întâmplat cu Băcilă. Fractură de tibie şi peroneu. Am vorbit cu Gardoş, băiatul nu a intenţionat să îi rupă piciorul. Lucrurile au degenerat. Arbitrul a dat prelungiri la prelungiri. Pandurii a câştigat trei puncte absolut meritat. Singurul lucru de care îmi pare rău este accidentul ăsta".
"Chiricheş a dovedit caracter! El a decis să joace".
"Îl felicit şi pe Chiricheş, nu ştiu dacă un club de talia Stelei ar trebui să procedeze aşa. Jucătorii trebuie să îşi facă datoria până la capăt acolo unde sunt plătiţi. Am discutat cu Chiricheş şi am luat împreuna decizia să joace. El a dovedit caracter: a luat decizia să joace. Nu ne aşteptam la acest început de campionat. Prin jocul nostru am demonstrat că nu suntem o echipă atât de slabă. Cred că etapa următoare ne va prinde într-o situaţie foarte gravă. Vom fi alături de Băcilă până se va recupera total".

Marin Condescu a declarat la sport.ro:  "Ce a făcut Kovacs este incredibil, a lăsat jocul prea liber în ultimele 30 de minute, a tolerat intrările dure. Cred că Florin Gardoş are mustrări de conştiinţă, dar după părerea mea, ar trebui să stea pe tuşă cât va sta şi Băcilă, adică în jur de un an de zile".

Brandan a declarat: "Cred că am avut puţin ghinion. În primul rând îi urez sănătate lui Băcilă. Despre meci, ce să spun? A fost un meci nebun, am început bine şi s-a terminat prost. A doua înfrângere consecutivă e prea mult pentru Steaua. 
Ca să ne revenim trebuie să fim mai concentraţi. Fiecare meci pierdut este din vina noastră. A fost o accidentare urâtă, foarte urâtă. Ăsta e fotbalul, trebuie să mergem mai departe. 
Este greu să te recuperezi după un meci precum cel cu Schalke, dar pentru asta suntem plătiţi. Cum a fost să fiu căpitan? Mai bine era Tătăruşanu, dar asta este. Eu nu am pretenţii să fiu căpitan.
Kovacs când ne arbitrează, ne face varză. Îmi pare rău de arbitrajul din România. Tudor, în meciul cu Astra, nu ne-a lăsat să atacăm, fluiera imediat orice. Liga trebuie să facă ceva, e greu să ieşi campion cu asemenea arbitraje".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare