Declaratii si reactii dupa Rapid - Mioveni 4-0

vineri, 14 octombrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Rapid - Mioveni 4-0

Razvan Lucescu a declarat la DigiSport: "Au fost şi momente mai puţin bune, dar a fost bine că am marcat repede. Probabil că în urma discuţiilor de la pauză ne-a desprins în repriza a doua.
Sînt meciuri din 3 în 3 zile, avem nevoie ca fiecare jucător care intră să se ridice la nivelul titularilor. Asta dă forţă întregului grup, doar aşa putem crea un grup puternic.
Pancu este un jucător de calitate, se vede cînd intră el pe teren. Rui Duarte este accidentat, voi vorbi cu el, vom vedea care este situaţia cînd se va întoarce la Bucureşti
".

Mihai Stoichita a declarat: "A fost un meci cîştigat pe merit de Rapid în repriza a doua pentru că pînă la acel 11 metri am jucat mai bine ca ei. Tactic am fost mai clari în exprimare. Am dubii la acel 11 metri pentru că Roman mi se pare că l-a agresat pe jucătorul meu, nu invers. Dar nu am văzut foarte bine faza. Iar apoi jucătorii mei au realizat că sînt o echipă mică şi au căzut. Sînt încă semne bune pentru echipa mea, urmează patru meciuri cu contracandidatele la retrogradare, din care trebuie să scoatem cît mai multe puncte. Fruntea sus am ţinut doar pînă în minutul 62, apoi am fost ca mielul la tăiere. Şi vine Crăciunul, nu Paştele".

Daniel Pancu a declarat: "A fost penalty clar, eu am fost chiar în spatele lui Roman şi am văzut perfect. Eu şi Alexa am intrat mai proaspeţi şi asta s-a văzut. Personal, nu sînt mulţumit de jocul echipei, sîntem încă în creştere".
"Sper ca Dan Petrescu să fi avut dreptate cînd a spus că noi vom fi campioni. Îmi doresc la derby-ul cu Steaua să fie atmosfera de nivelul celei din meciul cu PSV ".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare