Declaratie Ilie Stan dupa Steaua - Twente 0-1

vineri, 17 februarie 2012 |

Declaratie Ilie Stan dupa Steaua - Twente 0-1

"După ce am revăzut meciul, nu am putut să îmi dau seama cum am putut să pierdem. Echipa a jucat, a avut ritm, derminare, dar fotbalul răzbună ocaziile ratate. La faza golului, senzaţia a fost că mijlocaşul lor a făcut o preluare cu mîna, Tatu i-a cerut arbitrului să dicteze henţ, ceilalţi s-au uitat la el, iar de aici jocul s-a dezechilibrat şi ne-a prins pe picior greşit.
Dacă Tătăruşanu rămînea în poartă, Ola John prelua mingea şi se ducea către poartă, îi era greu să-l dribleze pe Geraldo într-un duel de unu la unu. Ori trăgea la poartă, ori alegea să dribleze. Nu am ce să-i reproşez lui Tătăruşanu pentru că la tensiunea meciului e normal să mai greşeşti, acesta este fotbalul".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare