Declaratie si reactii dupa Steaua - Twente 0-1

vineri, 17 februarie 2012 |

Declaratie si reactii dupa Steaua - Twente 0-1

Preşedintele Ligii, Dumitru Dragomir, a declarat dupa Steaua - Twente 0-1: "Nu mă aşteptam la o surpriză, eu mă aşteptam la ce-a ieşit. Twente e echipă serioasă, domn'e. Eu am zis că dacă Steaua va fi în stare să bată pe Twente, va juca finala sau măcar semifinala. Olandezii nu s-au speriat nici o secundă de noi. Steaua s-a şi depăşit în unele momente astăzi, dar e diferenţă de valoare".
"L-aş evidenţia pe Chiricheş, care poate juca la orice echipă. În rest, mi-e greu să mă mai gîndesc la altul, poate la Bicfalvi. Tatu m-a enervat rău, am plecat mai devreme din cauza lui. E un neterminat, nici o acţiune a lui nu are finalitate".
"În fotbal se poate întîmpla orice, dar eu zic că am pierdut calificarea"




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare