Declaratii si reactii dupa Steaua - Kuban Krasnodar 3-0

duminică, 5 februarie 2012 |

Declaratii si reactii dupa Steaua - Kuban Krasnodar 3-0

Antrenorul român al echipei Kuban Krasnodar, Dan Petrescu, a declarat despre meciul cu Steaua: "A fost un meci bun, mai ales din partea Stelei. Scorul cred că este un pic cam exagerat, dar victoria Stelei este una fără dubiu. A fost un arbitraj aiurea, un gol care nu a fost, trei penalty-uri care nu au fost. Nu am de ce să mă supăr, a fost un meci amical. Face bine Stelei, la moral, ne face bine şi nouă, ne trezeşte.
A lucrat bine Iile Stan, se vede cum au alergat jucătorii. S-a văzut că Steaua a fost mai fresh şi mai bine pregătită. A arătat foarte bine şi dacă o ţine tot aşa poate intra în lupta pentru titlu şi poate elmina pe Twente. Va fi o luptă în 4 la campionat, între CFR, Dinamo, Rapid şi Steaua".

Marcatorul golului trei al Stelei în amicalul cu Kuban Krasnodar, Raul Rusescu, a declarat: "Un scor neaşteptat, ştiam că Mister are o echipă foarte bună. A fost o plăcere să îl reîntîlnesc şi să îl şi bat. Bine că am ratat penalty într-un meci amical, am marcat apoi. Sper să nu mai ratez în jocurile oficiale.
Am avut cîţiva ani frumoşi împreună cu Dan Petrescu, acum fiecare pe drumul lui.
Am stat mai bine în teren, am fost şi mai concentraţi. E destul de ciudat pentru mine, nu prea am jucat pe postul meu în amicale. Am evoluat ca mijlocaş dreapta, fundaş stînga, mijlocaş stînga. E bine că pot să joc şi să îmi ajut echipa. Cea mai bună pregătire o faci în timpul unui meci.
Sînt convins că stadionul va fi plin cu Twente, ambele echipe au şanse egale. Nu numai Luuk De Jong e problema, ci mijlocaşii. El se demarcă foarte bine, dar nu trebuie să îl marcăm numai pe el".

Mijlocaşul Andrei Prepeliţă a declarat dupa meciul cu Kuban Krasnodar: "S-a jucat bine, s-a văzut. Rezultatul ne convine şi ne bucură. Nu te poţi aştepta la vreun scor cu nici o echipă. Dar am intrat foarte concentraţi şi am reuşit să cîştigăm.
Sînt meciuri de pregătire, e oboseală. Important e să ai cît mai multe jocuri pînă la meciurile oficiale. Nimănui nu îi convine să piardă, nici lui Dan Petrescu nu cred că i-a picat bine acest scor".

Preşedintele de imagine al Stelei, Helmuth Duckadam, a declarat: "Cu Chiajna am rodat tot lotul, au evoluat jucători pe unele posturi pe care nu au mai făcut-o. Mă bucur că am cîştigat, am făcut un joc bun. Sper să facem acelaşi joc bun şi cu Twente.
Din păcate, Latovlevici are o mică durere inghinală. Din acest motiv nu a jucat nici un meci de pregătire. Probabil că soluţia va rămîne Brandan. Vlad Chiricheş a avut o indigestie, i-a fost rău, nu se pune problema de accidentare la el.
Astăzi Tătăruşanu a apărat un penalty, mă bucur pentru el. A greşit în meciul trecut în care a apărat, asta e, se mai întîmplă. 
Ne dă moral această victorie pentru următoarea partidă amicală şi, sigur, gîndurile noastre zboară la meciul cu Twente, de pe 16 februarie".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare