Declaratii inainte de FC Vaslui - CFR Cluj

luni, 2 aprilie 2012 |

Declaratii inainte de FC Vaslui - CFR Cluj

Adrian Porumboiu a trecut peste eşecul din meciul cu Rapid si se gândeşte acum doar la meciul din campionat cu CFR: "Avem un meci foarte greu pe care sperăm să îl câştigăm. Jucătorii trebuie să înteleagă că în niciun caz nu voi accepta vreodată să fim o echipă de pluton. Dacă ne-am îndepărtat de Cupă trebuie să demonstreze că sunt fotbalişti adevăraţi şi să lase suspinele deoparte".

Portarul Milan Borjan a spus că vasluienii vor doar victoria meciul cu CFR: "Va fi un meci foarte greu, dar noi avem o echipă bună si vom intra în teren doar pentru a câştiga. Toată lumea e conectată la miza acestui joc, deoarece ne poate aduce foarte aproape de prima pozitie dacă vom învinge. În toate meciurile de până acum am jucat bine, dar am pierdut două întâlniri din sapte. Deci am făcut treabă bună".

Pe lângă Sânmărtean, "galben-verzii" riscă să îl piardă si pe golgheterul Wesley, care acuză dureri mari la picior: "Am probleme mari cu piciorul. Acum mă aflu sub tratament, fac trei antrenamente pe zi ca să-mi revin până la meciul cu CFR Cluj. Îmi revin sau nu, într-un picior sau două, voi intra pe teren să joc. Trebuie neapărat să câştigăm meciul de luni. Îmi doresc foarte mult să batem Clujul".

Antrenorul Jorge Costa consideră că meciul de luni cu FC Vaslui este unul important, dar nu decisiv pentru formaţia sa: "Meciul cu Vaslui este un meci important, dar cu toată sinceritatea va spun că nu este cel mai important. Mai degrabă meciul este decisiv pentru Vaslui". Portughezul a mai adăugat că echipa sa merge la Vaslui decisă să câştige meciul: "Merg acolo să câştig, nu mă mulţumeşte egalul, vreau cele tri puncte".

Mijlocaşul Sixto Peralta aruncă presiunea în curtea Vasluiului: "Pentru Vaslui este ca o finală meciul cu noi. Dacă nu câştigă, nu mai au nicio şansă să ajungă pe primul loc".

Căpitanul Ricardo Cadu crede că FC Vaslui este cea mai puternică contracandidată: "Cea mai puternică oponentă e Vaslui. Sunt foarte periculosi. Dacă nu am pierde luni seara, ar fi foarte bine pentru noi, fiindcă am face un pas mare spre titlu. În fiecare zi văd mereu că Steaua e principala candidată la titlu. Nu înţeleg de ce toată lumea spune că e cea mai buna echipă din România după ce câştiga un meci. Am spus-o încă de la începutul campionatului, Steaua n-are absolut nici o şansă la titlu".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare