Declaratii inainte de Dinamo - Metalist Harkov

joi, 23 august 2012 |

Declaratii inainte de Dinamo - Metalist Harkov

Bonetti a declarat despre meciul cu Metalist Harkov: "Suntem gata să înfruntăm o echipă importantă, suntem conştienţi cît de importantă este această partidă pentru club şi suporteri. Vor fi două partide de un alt nivel, trebuie să dăm totul şi vom putea să ne calificăm. Cunoaştem valoarea adversarului, dar am mare încredere în jucătorii mei. Putem spune că şi aseară a fost un miracol. Credeaţi că CFR Cluj poate învinge în deplasare pe Basel? Aşa că şi noi putem obţine un rezultat bun. Chiar dacă jucătorii noştri nu au salarii de milioane de euro, aşa cum au adversarii din Ucraina, asta nu înseamnă că diferenţa de valoare este mare".

Mijlocaşul senegalez Mansaly Boubacar are un presentiment că Dinamo o va bate usturător pe Metalist: "Am încredere uriaşă că ne vom califica pentru că Metalist Harkov e o echipă care seamănă foarte mult cu noi. N-avem de ce să nu credem în şansa noastră. În plus, eu am un presentiment că îi vom bate usturător. Dinamo are jucători mai buni decât ei, eu de exemplu mă simt extraordinar şi am o dorinţă uriaşă să intru şi să-i bat. Cât despre frică, mie nu mi-e frică de absolut nimeni, doar nu jucăm cu extratereştrii".

Atacantul Mircea Axente a declarat că dubla întâlnire cu Metalist Harkov reprezintă cele mai importante meciuri din acest sezon: "E clar, această dublă manşă cu Metalist reprezintă meciurile sezonului, pentru că dacă vom accede în grupele Europa League, se pot întâmpla multe în cadrul echipei, în special în plan financiar. Metalist Harkov reprezintă formează o trupă solidă, cu mulţi jucători tehnici din Argentina şi Brazilia şi de doi ani încoace ajung în primăvara europeană, ceea ce demonstrează că sunt o echipă foarte bună. Nu ne e teamă de Taison şi nici de echipa Metalist Harkov, i-am studiat, am vizionat câteva meciuri cu ei, dar de acum încolo ne vom gândi la ceea ce trebuie să facem noi. Nu cred că ar fi o minune dacă am elimina pe Metalist Harkov, aşa cum a zis Mircea Lucescu. E vorba de un meci de fotbal şi oricine poate câştiga. Cu o victorie aici am avea mai multe şanse acolo decât ei. Sperăm să vină cât mai mulţi oameni pe stadion, e important pentru noi, pentru că aşa cum am mai spus, e un meci capital pentru noi".

Meciul Dinamo - Metalist Harkov, va fi LIVE VIDEO pe Sport.ro, maine 23.08.2012, incepand cu ora 20:30


Dinamo - Metalist Harkov LIVE VIDEO
Dinamo - Metalist Harkov LIVE VIDEO pe Sport.ro
Echipele probabile Dinamo - Metalist Harkov
Dinamo - Metalist Harkov va fi LIVE VIDEO pe Sport.ro 
Bilete Dinamo - Metalist Harkov 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare