Video - declaratie Ilie Stan dupa Astra - Concordia 6-3

sâmbătă, 25 august 2012 |

Ilie Stan, antrenor Concordia, a declarat: "E dezamăgitor, jucătorii n-au respectat nimic din ceea ce am discutat înainte, am făcut multe greşeli individuale. Dacă am fi marcat primii nu pierdeam, am avut două ocazii bune la 0-0. Este un moment greu pentru toată echipa, trebuie să lucrez acum la moralul lor pentru meciul următor. Important e să-şi dea seama şi ei de greşelile de astăzi şi pe viitor să nu le mai repete.

Căldura a fost principalul adversar. Am pierdut la un scor la care nu mă aşteptam niciodată să pierd. Orice atac al adversarului s-a transformat în gol. Este inadmisibil ca într-un singur joc să primim 6 goluri, după ce în precedentele 5 am primit doar 3 goluri".


Video - declaratie Ilie Stan dupa Astra - Concordia 6-3

Rezumat video Astra Ploiesti - Concordia Chiajna 6-3

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare