Este oficial meciul Dinamo-Pandurii se joaca vineri 20:30

miercuri, 2 martie 2011 |


Dumitru Dragomir a anuntat in mod oficial ca meciul dintre Dinamo-Pandurii se joaca si este programat vineri la 20:30.

Declaratia lui Dumitru Dragomir la Digi Sport: "Datorită hârtiei primite aseară la 23:57, meciul Dinamo-Pandurii se va juca. Le-am cerut să îmi trimită forma de plată, ambelor formaţii. Acum, mi-a dat telefon Nicolae Badea şi mi-a spus că au încheiat factură pentru 16 milioane de lei. Nu ştiu cine le-a dat bani Pandurilor.
S-ar putea să fie bani veniţi de la Florian Walter, în contul transferului lui Marius Popa. Nu s-ar fi jucat niciodată acest meci, dacă era după Condescu. Este un om cu care este foarte dificil de discutat. Sâmbătă, eu l-am convins să accepte o soluţie, pentru că nu are nici o şansă să scape de liga a III-a, iar asta nu ar fi fost deloc bine pentru el, pentru că echipa e a oraşului".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare