Declaratii inainte de Basel - Otelul Champions League

miercuri, 14 septembrie 2011 |

Declaratii inainte de Basel - Otelul Champions League:

Dorinel Munteanu a declarat: “Personal nu am emoţii, sper că nici echipa să nu aibă emoţii chiar dacă suntem pentru prima dată în această competiţie importantă, trebuie să fim concentraţi, să credem în noi şi să obţinem cât mai multe puncte, aşa cum ne-am propus de la început.
Basel este o echipa experimentată care are contact în fiecare an cu Champions League, dar noi trebuie să lăsăm acasă respectul exagerat pentru adversar şi chiar dacă suntem cotaţi cu ultima şansă sper că prin atitudinea băieţilor să fim o surpriză. Poate o să fiu şi mai nebun decât Cartu, depinde de băieţi dacă mă fac mai liniştit sau nu.
”.
Thorsten Fink, antrenorul lui FC Basel, a declarat: "Cu Oţelul mă aştept să câştigăm, jucăm acasă şi plecăm ca favoriţi. Românii sunt bine organizaţi în defensivă. Dacă vom marca repede, ne vom face meciul mai uşor. Dacă nu reuşim, ne va fi greu. Adversarul se bazează pe disciplină şi luptă, trebuie să fim calmi şi să avem răbdare.
Suntem outsideri, favoritele sunt Manchester şi Benfica. Pentru a ne califica, trebuie ca una dintre ele să fie într-o pasă foarte proastă. Aşa a păţit anul trecut AS Roma, de aceea am câştigat împotriva ei. Cu muncă, spirit de echipă şi un sistem bun, putem creşte şi produce o nouă surpriză. Ce am învăţat din experienţele precedente? Că nu vrem să mai pierdem de maniera în care am făcut-o la Cluj în sezonul trecut, când a fost 1-2. Ştiu, uneori cer prea mult de la jucători, suntem FC Basel, nu FC Barcelona. Putem câştiga meciuri, nu Liga Campionilor
".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare