Reactii si declaratii dupa Basel - Otelul 2-1 Champions League

joi, 15 septembrie 2011 |

Reactii si declaratii dupa Basel - Otelul 2-1 Champions League

Dorinel Munteanu a declarat la TVR 1: "Le-am dat posibilitatea adversarului să fie periculos. Sînt foarte supărat că am pierdut, pentru că am făcut un meci bun. Nu s-a văzut că am fost debutanţi în Ligă.
Am făcut o partidă bună care îmi dă speranţe pentru viitor. Puteam chiar să cîştigăm, am avut cîteva acontraatacuri pe final în care puteam să marcăm.

În seara asta puteam scoate măcar un rezultat de egalitate. Sunt foarte multe lucruri pozitive de care trebuie să profităm. Mă bucur că băieţii au depăşit tracul debutului în Champions League.
Sunt supărat că am pierdut, pentru că în a doua repriză am avut meciul în mână. Nu s-a văzut că eram debutanţi. Am luat gol în prima repriză contrar cursului jocului. Vreau să felicit echipa, chiar dacă am pierdut. 
Meciul ăsta îmi dă speranţe pentru viitor. Trebuia să facem egal sau să câştigăm. Sălăgeanu trebuia să se gândească înainte. Vom încerca să îl susţinem, dar o greşeală de plasament ne-a costat jocul. Putem număra fazele lor pe degete, dar le-am dat uşor şansa să ne pună poarta în pericol.".

Sălăgeanu a declarat la TVR: "Am început foarte bine, am jucat curajos, ne-am creat ocazii, dar a venit acel penalty. Este normal să fiu frustrat. Jocul ne dă speranţe. Este o durere pentru mine, dar din punctul de vedere al echipei trebuie să trecem peste şi să ne perfecţionăm jocul. Eu nu am simţit contactul. A fost un moment foarte greu, dar eu nu cred că a fost penalty. E primul meu cartonaş roşu din carieră".

Antal a declarat la TVR: "Am alergat degeaba, până la urmă. Cred că am pierdut un punct foarte mare şi meritat. Degeaba vorbim acum, păcat că au avut parte de acel penalty. Nu ne-a speriat cu nimic Basel, emoţiile sunt pentru cei slabi. E amar acest rezultat, dar şi aşa cred că mai sunt şanse să facem ceva în această grupă, luptăm până la capăt".

Mihai Stoica: ”A fost un rezultat mincinos pentru că Oțelul a debutat foarte bine, merita mult mai mult”.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare