Declaratii si reactii dupa Gaz Metan - Steaua 3-0

duminică, 11 septembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Gaz Metan - Steaua 3-0

Cristi Pustai a declarat la DigiSport: "Mă bucur că am reuşit să cîştigăm, era important să redevenim acea ecipă puternică din campionat.  Ne-am obişnuit cu prezenţa în Europa şi ne dorim ca pe final de campionat să ne aflăm iarăşi în lupta pentru un loc de cupe europene.
Asta n-a fost umilinţă, umilinţă a fost cînd am pierdut noi cu 5-0 pe teren propriu. Mă bucur că le-am oferit suporterilor un meci spectaculos. Important e să ai atitudine, iar echipa asta a mea arată că o are din plin".

Ronny Levy a declarat: "Eu cred că a fost henţ la golul doi, eu aşa am văzut. Fiecare meci e un joc nou, avem timp să pregătim echipa pentru meciul cu Schalke. O echipă puternică ştie să-şi revină după un asemenea eşec.
Nu am variante să schimb prea multe pentru meciul din Europa League, dar va fi un meci cu totul diferit.
Sînt dezamăgit de ce am văzut, dar prefer să ţin impresiile pentru mine. Nu sînt surprins de ce s-a întîmplat. Bănel era un jucător de valoare, dar mai ales cu spirit. Ne-a lipsit, dar nu mai avem ce face".


Gigi Becali a declarat la DigiSport: "Noi am avut fundaşi laterali care au stricat echipa. Lui Martinovici i-am mai făcut şi contract pe 3 ani. N-o să-l mai vedeţi în teren. Dacă ai valoare, cîştigi, dacă nu ai, pierzi cu 3-0. Doar Tatu, Tănase  şi Bourceanu au mai mişcat, restul foarte slabi.
Atît pot jucătorii la momentul ăsta. Florin Costea a intrat şi n-a pierdut nici o minge, dar Mihai era numai pe jos. Pe Rusescu nu ştiu de ce am mai dat banii, e un bezmetic"
"Am făcut tot ce am putut să fac din punct de vedere al transferurilor. Am luat zeci de jucători, am schimbat cîteva echipe, nu ştiu ce să mai cred. Aşa că nu are rost să mă mai enervez. Nu ştiu ce-or fi făcut jucătorii în pauza asta de două săptămîni, dar cred că trebuie ţinuţi cumva sub control. 
Ronny Levy e de admirat că l-a băgat pe Emeghara în locul lui Martinovici. Probabil că vrea să-l vadă pentru meciurile viitoare, că altfel nu avea rost această schimbare. Pentru asta îl apreciez. Totuşi n-a avut curajul să-l schimbe pe bezmeticul ăla de Rusescu".

Alexandru Bourceanu a declarat: "Am avut o primă repriză excelentă în care adversarii noştri n-au avut nici o ocazie. A fost doar acel penalty, în rest nu le-am lăsat nici o ocazie. Prima repriză a fost probabil cea mai bună din acest campionat pentru noi. Am ieşit încrezători de la cabine după pauză, dar golul doi ne-a demoralizat complet pentru că a fost precedat de un henţ iar arbitrul nu l-a văzut.
E un rezultat ruşinos şi îmi cer scuze suporterilor. Cu Schalke trebuie să spălăm ruşinea din această seară, sîntem încrezători că putem scoate un rezultat bun".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare