Declaratii si reactii dupa CS Mioveni - Dinamo 0-1

duminică, 27 noiembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa CS Mioveni - Dinamo 0-1

Antrenorul formatiei Dinamo, Liviu Ciobotariu, a declarat despre meciul cu CS Mioveni: "A fost un joc greu, chiar dacă am întîlnit ultima clasată. Mioveniul a jucat bine. Dacă Dănciulescu ar fi marcat la acea bară, am fi avutr un meci mai uşor. Sînt mulţumit de joc şi de rezultat. Meciurile cu echipele mici sînt grele, e bine că am luat 3 puncte.
Nu a fost o repetiţie pentru derby-ul cu Steaua, de mîine începem să ne gîndim la acest meci. Sper ca susţinătorii lui Dinamo să vină la derby".

Laurenţiu Rus, marcatorul singurul gol din partida CS Mioveni - Dinamo, a declarat: "Sînt fericit că am marcat. Meritam acest gol după cît am muncit pînă acum. A fost cea mai grea victorie de pînă acum. Am alergat foarte mult, am muncit, ne-am impus jocul şi nu le-am dat foarte multe şanse. Ne bucurăm şi noi că n-am mai fost dezavantajaţi de arbitri, asta ne dorim, să fim lăsaţi să jucăm".
"Meciul cu Steaua e important pentru fani, pentru noi un meci de moral. E un meci greu, un meci de orgoliu".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare