Declaratii si reactii dupa Schalke - Steaua 2-1

joi, 1 decembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Schalke - Steaua 2-1

Gigi Becali a declarat despre meciul cu Schalke: "Dacă noi cîştigăm, trebuie să cîştige şi Haifa neapărat. Toate cele trei echipe avem şanse de calificare. Şi noi, şi Haifa, şi Larnaca. Calificarea, părerea mea este că se joacă între Steaua şi Larnaca.
Puteam să avem noroc şi să rămînă 1-1, era extraordinar pentru noi. Mi s-a părut un joc emotiv din partea noastră. Am jucat cu teamă.
Avem jucători care puteau să evolueze mai spectaculos. Dar dacă nu ai atacanţi, nu ai ce face. Eu am pus bază în Mihai Costea, încă mai am încredere, dar în meciurile astea mari, cînd vine mingea la el, îi e frică. Dacă nu reuşeşte să îşi învingă teama, nu va ajunge mare fotbalist. O să vorbesc cu el.
În iarnă o să aduc doi atacanţi, pentru că nu pot să stau în Mihai Costea".

Fostul antrenor al Stelei, Marius Lăcătuş, a comentat despre meciul cu Schalke: "Din păcate, Steaua nu a reuşit să obţină un rezultat bun. Ne-am creat prea puţine faze periculoase, am ajuns de foarte puţine ori la poartă. În momentul în care în echipa adversă sînt jucători precum Raul, Huntelaar sau Jurado este foarte greu să te impui.
Cu mai mult curaj se putea obţine un rezultat pozitiv. Mi-a plăcut faptul că au fost destul de bine organizaţi, şi-au dorit...
Cred că Schalke va respecta competiţia şi va încerca să obţină un rezultat bun. Este şi partea financiară, care contează. Steaua va avea, probabil, un stadion plin cu AEK Larnaca, aşa că eu cred că îi stă un putere să obţină o victorie. Chiar dacă în celălalt meci se va înregistra un alt rezultat decît ce aşteaptă Steaua, ei trebuie să cîştige oricum.
Brandan, indiferent unde l-ai pune, joacă foarte bine. Este un fotbalist foarte bun. A jucat şi fundaş stînga, şi mijlocaş central, şi fundaş central. Şi s-a descurcat excelent mereu".


Atacantul lui Schalke, Ciprian Marica, speră ca Steaua să fie a doua echipă calificată: "Nu sînt niciodată bucuros cînd nu joc. Mă bucur doar pentru că echipa mea s-a calificat şi că a învins. Sper să se califice şi Steaua şi să mergem mai departe împreună. Mă aşteptam să mă înjure suporterii stelişti.
Mi-aş dori să ajut Steaua şi să marchez la Haifa. În primul rînd m-aş ajuta pe mine dacă aşl marca. Steaua a avut curaj, atitudine, au fost bie organizaţi. Ne-au prins de cîteva ori pe contraatac. Steaua a fost peste ceea ce mă aşteptam, au făcut un meci veritabil, nu meci bun. Mi-a plăcut ma imult golului lui Rusescu decît cel al lui Raul. S-a văzut diferenţa între atacanţii Stelei. Rusescu a avut încredere, Mihai Costea nu.
Într-un astfel de derby precum cel dintre Dinamo şi Steaua echipa care îşi va dori mai mult victoria va avea cîştiga de cauză".



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare