Declaratie Dorinel Munteanu dupa Benfica - Otelul 1-0 Champion League

joi, 8 decembrie 2011 |

Declaratie Dorinel Munteanu dupa Benfica - Otelul 1-0 Champion League

Antrenorul Oţelului, Dorinel Munteanu, a declarat la finalul meciului cu Benfica: "Am un sentiment ciudat după acest joc. Băieţii au încercat, au făcut tot posibilul, dar au pierdut. Mă aşteptam la o replică mai bună din partea echipei mele, pe care au şi avut-o. Cred că am fost echipa mai bună, dar totul se contabilizează pe tabela de marcaj. Meritam mai mult.
Nu e o problemă faptul că am avut indisponibili, am un lot de jucători destul de echilibrat. E al 5-lea meci în care avem momente bune şi pierdem.
Am încredere în Benga, de asta l-am adus la Oţelul. Nu mă îngrijorează absenţele în perspectiva jocului cu Rapid. Cei care vor intra să ia exemplul lui Benga. M-a surprins şi pe mine reacţia lui, l-am anunţat cu 20 de ore înainte de meci că va fi titular şi s-a descurcat foarte bine.
Nu i-am făcut nici un cadou lui Paraschiv, aşa am considerat că trebuie să încep cu el. Nu trebuie neapărat să fioe titular Paraschiv ca să dea randament".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare