Declaratii si reactii dupa Rapid - Pandurii 2-0 din Cupa Romaniei

miercuri, 7 decembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Rapid - Pandurii 2-0 din Cupa Romaniei

Răzvan Lucescu a comentat calificarea Rapidului: "Nu sînt foarte multe zis. Rapidul a făcut un meci perfect, am avut o atitudine foarte bună, o agresivitate ce ne-a permis sa făcem un presing bun, sa blocăm acţiunile celor de la Pandurii. Am gestionat bine meciul chiar şi după ce am marcat, e o victorie absolut meritată. Nu există dubiu. E o calificare, am ajuns în semifinale, eram pregătiţi de orice, ştiam că dacă pierdem mai ratăm un obiectiv. E bine că nu trebuie să mai aşteptăm un an.
Era undeva normal să pierdem la Tîrgu Jiu, am mai zis-o. Dacă nu pierdeam atunci, poate o făceam azi. Jucăm din 3 în 3 zile, pot apărea astfel de episoade pe parcursul unui sezon. Nu e uşor să creezi o echipă. Mă bucur că ne revenim, cu Sportul am arătat la fel o atitudine corectă şi o disciplină tactică, la fel şi azi. N-am văzut de ce a cerut Deac schimbare şi dacă am văzut nu contează. E ceva absolut normal, îmi place atitudinea asta a băieţilor. Eram extrem de montaţi să cîştige, erau frustraţi că nu marcam. Bravo lor! Important e că e un grup unit şi nu se poartă ranchiună.
Nu contează adversarul, la nivelul ăsta sînt numai echipe puternice, altfel nu ar fi ajuns aici. E devreme să vorbim de event, mai avem 3 meciuri în Cupă si 18 în campionat. Noi vrem şi vom face totul pentru asta. Nu mă interesează ce face Steaua cu CFR, mai mult mă interesează ce facem noi la Galaţi. Asta e cea mai bună toamnă a Rapidului din ultimii 6 ani. Rapidul nu a mai ajuns în semifinalele Cupei din perioada 2006-2007. Am revenit în Europa, am ajuns în grupe. E un pas uriaş pentru acest club şi trebuie să ne menţinem aşa. Nu are rost să schimbăm prea multe la echipă. Cea mai importantă e totuşi stabilitatea, fără ea nu poţi reuşi la o echipă".

Antrenorul Pandurilor, Petre Grigoraş, a declarat despre meciul cu Rapid: "A fost meciul opus celui din campionat, cînd am fost echipa mai agresivă, mai bună, mai combinativă. Acum îi felicit pe rapidişti pentru jocul prestat, victoria lor e meritată. Ne doream să mergem mai departe, sîntem trişti, dar Rapidul a avut o viteză în plus. Poate că atunci i-am prins într-o zi mai puţin fastă, poate că am jucat noi foarte bine, nu ştiu. Am înteles că Deac ar fi trebuit eliminat în minutul 3, dar nu caut scuze. Rapidul a fost echipa mai bună!
Pe Nistor l-am schimbat din raţiuni tactice, am vazut că nu e în joc şi am modificat. Sînt foarte supărat, dar ştiam că ne va fi foarte greu în Giuleşti, Rapidul e o alta echipă pe acest stadion. Am jucat în faţa unui public ce nu are nevoie de laude, fanii rapidişti îi determină pe jucătorii lor să se autodepăşească. Am încercat să ne facem acelaşi joc care a dat roade în campionat, dar azi ei au dominat clar. Ne-am creat două ocazii, dar e prea puţin ca să emiţi pretenţii. E posibil să avem o finală Dinamo - Rapid pentru că ele vor fi capi de serie la sorţi".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare