Declaratii si reactii dupa Steaua - CFR Cluj 1-1

sâmbătă, 10 decembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Steaua - CFR Cluj 1-1

Ilie Stan, antrenorul Stelei, a declarat despre meciul cu CFR Cluj la DigiSport: "Cu un ochi rîd, cu celălalt plîng. A fost unul dintre cele mai bune meciuri ale Stelei din ultimii ani. Felicit echipa pentru determinare. Sperăm ca la următorul meci să reuşim să înscriem mai multe goluri.
Nu cred că echipa a fost obosită, am pus presiune pe adversar. N-am reuşit să fructificăm ocaziile pe care le-am avut. Sînt foarte mulţumit de cum am jucat. Am arătat un spirit fantastic şi atitudine.
Echipa este într-o formă bună, am arătat asta şi în această seară. CFR Cluj are cel mai bun lot din România".

Gigi Becali, patronul Stelei, a declarat la finalul meciului cu CFR Cluj: "Să ai trei bare în prima repriză, posesie 80% nu poţi să fii mulţumit. Vă spuneam că există un singur pericol. Aţi zis că nu sînt corupţi şi v-am zis că singurul pericol e ca cei de la CFR să fi lucrat înainte de a începe campionatul. Să fi dat 3-500.000 cu arbitrii lor de casă, iar în seara asta am văzut unul dintre ei. Au dat şpaga înainte şi acum aşteaptă. DNA-ul nu-i mai poate prinde, pentru că au dat deja banii.
Mureşan a avut patru galbene, Rusescu a avut penalty. Nu mai spun că s-a arbitrat în favoarea lor. Cristi Balaj e un arbitru şmecher, cu talent. N-a putut să fure acum cu talent pentru că a făcut-o pe faţă. E cel mai ipocrit şi cel mai nenorocit arbitru. Şi-a bătut joc de munca copiilor. Asta e, să ne călărească ungurii ca să ne învăţăm minte".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare