Declaratii si reactii dupa Dinamo - Steaua 1-3

luni, 5 decembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Dinamo - Steaua 1-3

Ilie Stan a declarat la finalul meciului cu Dinamo: "Trebuie felicitată echipa, a reuşit o victorie după un efort fantastic. Este cea mai importantă victorie în acest tur şi cea mai importantă a mea de cînd sînt antrenor. Este important pentru continuitatea noastră. Sper să tratăm la fel meciul cu CFR pentru a avea o iarnă liniştită. Nu mă interesează speculaţiile dacă patronul m-a asigurat că mă lasă să îmi fac treaba.
Fraţii Costea sînt doi jucători importanţi pentru echipa noastră, dar amîndoi vin după o perioadă în care nu au făcut pregătirea aşa cum trebuia, au schimbat echipa. Vor creşte cu echipa şi vor avea evoluţii mai bune. M-am decis în ultimul moment să îl bag pe Nikolici, m-am gîndit că trebuie să avem un om care să se bată cu fundaşii adverşi.
Au avut penalty la o fază care nu anunţa nimic, dar echipa a reuşit să revină cu o execuţie extraordinară a lui Rusescu. Cu mici excepţii, am controlat jocul de la un capăt la altul.
Atunci cînd cîştigi cu 3-1 după atîţia ani de zile este o bucurie mare. Mă aşteptam la o victorie azi, i-am simţit pe băieţi montaţi".

Gigi Becali a declarat despre meciul cu Dinamo: "I-am ciuruit! Echipele mari marchează al treilea gol. Îl felicit pe Ilie, a avut dreptate cu Nikolici titular. Noi nu am avut niciodată echipa întreagă, nici acum nu o avem. Am bătut Dinamo în Groapă, exact ca hingherii pe cîinii vagabonzi.
Cel mai mult mi-a plăcut stăpînirea de sine. O echipă care nu bubuie mingea cînd are 2-1, asta înseamnă să ai valoare.
La 1-0 pentru Dinamo am vrut să plec, că n-a fost penalty. Dar a dat Rusescu repede gol. În iarnă aduc 3 jucători de valoare".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare