Declaratie Gigi Becali dupa Steaua - Vointa Sibiu

luni, 19 decembrie 2011 |

Declaratie Gigi Becali dupa Steaua - Vointa Sibiu

"Am făcut calculele. CFR-ul trebuie să facă două egaluri şi să îi batem în meciul direct. Eu am ce am cu CFR-ul, fiindcă Dinamo şi-a cîştigat punctele pe drept. CFR-ul are puncte luate pe nedrept. Am văzut în Gazeta Sporturilor cum sînt şase arbitri ai lor!
Am vorbit cu Porumboiu şi cu Borcea, dăm o sută de mii şi jucăm toate meciurile cu arbitri străini. Am vorbit şi cu Mircea Sandu şi e de acord! Ajungem la bătăi cu arbitrii! Pe Crăciunescu îl dăm afară dacă nu e de acord, îl dăm afară ca pe o măsea stricată. Eu îmi asum răspunderea, fiindcă eu am militat pentru Crăciunescu, şi spun că el nu mai este bărbat. NU mai ia decizii împotriva nimănui, s-a copilărit, a dat în mintea copiilor".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare