Declaratii si reactii dupa Steaua - Vointa Sibiu 1-0

luni, 19 decembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Steaua - Vointa Sibiu 1-0

Antrenorul Stelei, Ilie Stan, a declarat dupa meciul cu Vointa Sibiu: "Am reuşit cîteva rezultate foarte importante în acest tur, ne aşteaptă un retur de foc, şi în campionat, şi în Europa. Dacă vom gestiona bine vacanţa, sigur alta va fi faţa echipei. Sînt mulţumit de jucători şi de cum au răspus cerinţelor mele, rămîne să jucăm aşa cum am terminat turul, am făcut un joc frumos.
Cel mai frumos moment de cînd am venit la Steaua a fost victoria cu Dinamo, dar şi cînd am calificat echipa în primăvara europeană.
Avem nevoie de odihnă, la anul vom fi mult mai puternici".

Fundaşul Stelei, Iasmin Latovlevici, a declarat la finalul meciului cu Vointa Sibiu: "Nu ştiu dacă am jucat ultimul meci la Steaua. Orice jucător vrea să plece, dar acum important e să se înţeleagă cluburile şi să fie bine pentru toată lumea. Am văzut speculaţii în presă, dacă e să fie la Saint Etienne vom vedea.
Eu sînt fericit că am luat cele 3 puncte, terenul a fost foarte greu, mă bucur de vacanţă în primul rînd, vom vedea ce va fi. E bine şi locul 4, pentru că ne-am pus multe piedici, ne-am împiedicat de propriile şireturi, dar trebuie să revenim la forma maximă.
Important e că am terminat bine, chiar dacă a fost doar 1-0, important e să ne liniştim şi să venim proaspeţi.
2011 a fost un an greoi, dar una peste alta s-a terminat bine, sîntem în cărţi la titlu, ne-am calificat în primăvară. Cel mai frumos moment a fost calificarea cu Larnaca".

Portarul Stelei, Ciprian Tătăruşanu, a declarat: "Dacă se putea mai mult, eram mai sus. Atît s-a putut anul ăsta, sperăm ca în retur să fim mai sus în clasament. Nu a fost un început de sezon prea bun, pentru că m-am accidentat, dar, spre final, cu victoria lui Dinamo şi calificarea a fost bine. Pentru mine victoria din Ştefan cel Mare a fost cea mai importantă, ne-am bucurat mai mult.
Cu Voinţa s-a văzut oboseala de la meciul cu Larnaca, dar e bine că am cîştigat.
Am luat vacanţă şi nu ne mai interesează rezultatul de la Vaslui - Rapid, probabil o să-l aflăm după".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare