Declaratie Razvan Lucescu dupa FC Vaslui - Rapid 2-3

marți, 20 decembrie 2011 |

Declaratie Razvan Lucescu dupa FC Vaslui - Rapid 2-3

"A fost un meci destul de greu din cauza erorilor de arbitraj. Eliminare gratuită la Deac şi penalty incontestabil la Teixeira. S-a îngreunat un meci pe care îl controlam fără probleme.
Am debutat modest, permiţînd Vasluiului să marcheze. Dar am reuşit să revenim şi să avem avantaj la pauză. Ne mulţumeam pe final şi cu 2-2. Le-am spus jucătorilor că am venit să cîştigăm, dar ne-am fi mulţumit şi cu o remiză. Am cîştigat pentru că aşa a vrut Dumnezeu şi că am meritat. Se cîştigă foarte greu la Vaslui, se joacă un fotbal agresiv, dincolo de limitele normalului. Astfel de meciuri te întăresc.
Un cartonaş jenant la Deac, s-a întîmplat totul în faţa mea. Am vorbit la pauză cu Deac, i-am spus că va fi vînat. Am convenit că îl voi schimba după 10 minute, simţea şi el că va fi eliminat".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare