Declaratii si reactii dupa FC Vaslui - Rapid 2-3

marți, 20 decembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa FC Vaslui - Rapid 2-3

Brazilianul Wesley, a declarat la finalul meciului cu Rapid: "Sîntem supăraţi, asta e valoarea noastră. N-avem ce face, trebuie să ţinem capul sus. Avem un patron şi un antrenor care sînt alături de noi. Ce puteau să ne spună? Sînt toţi supăraţi, asta e viaţa. Am pierdut 3 puncte, nu contează cine a greşit, cine a jucat, cine a luat roşu. Toţi vorbiţi că eu plec de la Vaslui, dacă domnul Porumboiu zice că nu mai vrea să stau, îmi spune şi plec în Brazilia. Nu mă interesează cine vorbeşte despre mine".

Fundaşul Vasluiului, Paul Papp, a declarat: "Cred că ne-am îndepărtat de obiectiv, de titlu. Sîntem foarte supăraţi. Nu pot să zic că domnul Hizo ne-a certat, sîntem dezamăgiţi. Am stat atît de mult timp în cantonament şi n-am realizat mai nimic în campionat. Am intrat în teren concentraţi, dar am făcut nişte greşeli care ne-au costat".

Mijlocaşul Rapidului, Dan Alexa, a declarat la finalul meciului cu FC Vaslui: "Cîştigaseră Steaua, Dinamo şi CFR şi aveam nevoie mare de victorie. Ne bucurăm că am luat 6 puncte cu Vaslui şi am scăpat cu bine de aceste meciuri. Se cîştigă foarte greu aici, nu ştiu cine va mai reuşi să ia 3 puncte aici.
Pierdeam contactul cu echipele din faţă dacă nu învingeam şi era păcat. Nu vreau să comentez arbitrajul, i-am promis domnului Crăciunescu că nu mai vorbesc. Am cîştigat, e tot ce contează".

Atacantul rapidist, Daniel Pancu, a declarat la finalul meciului: "Este cea mai importantă victorie din acest campionat şi cred că am fi putut cîştiga la un scor mai mare, dar arbitrul cred că a influenţat evoluţia scorului. Bătăliile adevărate se dau întotdeauna în retur, atunci cînd noi vom aveam mai multe meciuri acasă şi va fi un avantaj"

Atacantul Rapidului, Ciprian Deac, a declarat: "Mă bucur pentru această victorie care ne menţine pe podium şi sperăm ca pînă la finalul campionatului să fim pe primul loc. Sincer, la faza în care am fost eliminat nu trebuia dat nici fault.
Noi ne-am pregătit bine toată săptămîna şi ştiam că ne aşteaptă un meci greu".

Portarul Rapidului, Dani Coman, dupa victoria in fata celor de la Vaslui: "Normal că a fost un joc tensionat, am jucat cu o echipă care se luptă ca şi noi la titlu. Va fi greu pentru orice echipă să se impună aici.
Importante sînt cele trei puncte, nu faptul că am cîştigat pe final. Am avut un ţel comun, acela de a cîştiga, Răzvan a ştiut să ne motiveze. Întotdeauna ne-am gîndit la titlu, de cînd a început campionatul.
Nu vreau să discut de arbitraj, sînt persoane abilitate să facă asta".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare