SAMBATA 31.03.2012: Petrolul - FC Brasov LIVE pe DigiSport 1 incepand cu ora 19:00

sâmbătă, 31 martie 2012 |

Desi au condus cu 1-0 la Piatra-Neamt, petrolistii nu au reusit nici măcar o remiză, fiind învinsi cu scorul de 2-1 de Ceahlăul. A venit un nou antrenor, Gigi Mulţescu, dar misiunea acestuia de a salva echipa de la retrogradare va fi foarte grea.
Gheorghe Mulţescu a declarat: "Lucrurile au mers foarte repede, pentru că am vorbit cu Vivi Răchită, cu care am colaborat, el fiindu-mi jucător în perioada în care am antrenat la Ankaragucu. Am văzut jocurile Petrolului, cred că există o potenţă ofensivă, o echipă care pierde cu 4-3 cred că are valenţe în atac, celelalte lucruri se pot corija. Cunosc jucătorii vechi, pe Opriţa, Dumitru, dar mă voi baza pe întregul lot. Filosofia mea în fotbal este jocul ofensiv: decât să pierd cu 1-0, prefer să pierd cu 3-2, dar strategia în acest moment va fi câştigarea punctelor. Nu este vreme de spectacol, trebuie să avem mai multă responsabilitate. Am avut o experienţă pe banca Petrolului, m-am înţeles bine cu suporterii, sunt un om de dialog, acum avem nevoie de încurajările lor. Noi trebuie să câştigăm meciuri, fanii asta aşteaptă".

FC Brasov a reusit surpriza etapei a 23-a, câstigând cu 1-0 în fata Rapidului, prin golul marcat de portughezul Nuno Viveiros. A fost a doua victorie consecutivă pentru brasoveni, care reusiseră în etapa precedentă o altă "bombă" la Vaslui, astfel că echipa s-a îndepărtat la cinci puncte de primul loc retrogradant.
Antrenorul Marius Şumudică a declarat despre meciul cu Petrolul: "Nu este un meci decisiv pentru evitarea retrogradării, dar orice punct este binevenit şi va conta la finalul campionatului. Avem moralul bun după meciurile cu FC Vaslui şi Rapid, dar să nu trecem în extrema cealaltă şi să fim prea entuziaşti pentru că vom avea de pierdut. Cei de la Petrolul sunt într-o situaţie mai delicată decat noi, astfel că vor trebui sa atace, iar noi trebuie să profităm din toate punctele de vedere. Vreau să termin campionatul cu Braşovul în primele 10 echipe, nu să mă lupt pentru evitarea retrogradării. Va trebui să ţin echipa în priză pentru că vreau sa avem continuitate în rezultate. Atunci când avem agresivitate şi atitudine în teren e greu să ne bată cineva. Urmează trei meciuri importante cu Petrolul, Chiajna şi Ceahlăul, jocuri poate mai dificile decât cele cu Vaslui si Rapid pentru că va trebui să-i desfaci pe adversari. Eu spun că putem obţine minim cinci puncte din aceste meciuri".

Meciul Petrolul - FC Brasov este LIVE pe DigiSport 1 incepand cu ora 19:00

Rezumat video Petrolul - FC Brasov 2-0 Etapa 24

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare