Declaratie Victor Piturca dupa Slovenia - Romania 4-3

joi, 16 august 2012 |

Declaratie Victor Piturca dupa Slovenia - Romania 4-3

"E adevărat, a fost un ultim test pierdut categoric! Chiar dacă a fost o înfrîngere la limită, eu aşa am resimţit acest scor, ca pe un eşec absolut categoric! Nu poţi face performanţă atunci cînd iei goluri aşa cum am făcut-o noi! E clar că nu am ajuns la nivelul dorit de mine."

"S-au comis greşeli inacceptabile, mai ales de plasament. Am avut şi probleme de ordin tactic. Ce-i drept, unii jucători, în special cei de la Steaua, au trecut printr-un program mai dificil în ultima vreme. Iar o parte dintre cei convocaţi au reuşit să vină abia în Slovenia, fără să-i mai avem la dispoziţie şi în ţară. Nu există însă nici un fel de scuze pentru ce s-a întîmplat pe teren. Bine măcar că am reuşit să marcăm! Eu asta îmi şi doream, să înscriem unu sau două goluri în perspectiva jocului din Estonia."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare