Declaratie antrenor Steaua, Ilie Stan, inainte de Twente - Steaua

joi, 23 februarie 2012 |

Ilie Stan, antrenor Steaua, a declarat inainte de meciul cu Twente: "Ca să fie clar pentru toată lumea, mai ales că eu existat discuţii în acest sens. Nu îmi voi da demisia indiferent ce se va întîmpla cu Twente. Nu voi pleca de la Steaua, cel puţin ăsta e punctul meu de vedere. Dacă patronul va decide altfel şi mă va da afară, asta e altceva, însă eu nu voi renunţa indiferent de situaţie".
"Obiectivul meu la Steaua este campionatul. Tot ce reuşesc în plus în Europa League e ca un fel de bonus. Repet, discuţia pe care am avut-o cu patronul cînd am venit a fost referitoare la campionat".

Declaratie antrenor Steaua, Ilie Stan, inainte de Twente - Steaua

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare