Declaratie Ilie Stan despre schimbarile in echipa de start pentru meciul returul cu Twente

luni, 20 februarie 2012 |

"Vor fi mai mult de 3 schimbări la meciul retur, vă spun eu. Tătăruşanu va juca! 
Tot ceea ce fac la Steaua e să aduc lumea la stadion şi să creez o echipă puternică. Cred că am schimbat multe la Steaua. Nu numai prin rezultate, ci prin jocul echipei. Chiar dacă lumea a dat în mine după ultimul joc, cu Twente, primul după două luni de pauză.
Nu l-am adus pe Dănănae ca să îl ţin rezervă. M-a convins prin joc să îl trec pe lista UEFA şi să îl folosesc. Nu a reuşit să îl blocheze pe John, dar nici din cauza lui nu s-a pierdut jocul.
Indiferent că voi juca împotriva lui Real Madrid sau a Mioveniului, eu o voi face tot timpul pe atac. Am jucat în faţa unei echipe, care a marcat 4 goluri contra lui Arnhem. Nu îmi convine să aduc 50.000 de oameni la stadion şi să joc în jumătatea mea. Vreau să joc în viteză, din una-două atingeri. Nu pot să schimb în 3 luni şi jumătate ceea ce nu s-a reuşit pînă acum.
Nu are nici o relevanţă felul în care ne-am antrenat înaintea jocului cu Twente. Sînt foarte mulţumit de cum ne-am prezentat, nu ne-au surprins cu absolut nimic".

Meciul Twente - Steaua se va disputa joi seara, de la ora 20:00, LIVE pe PRO TV.

In tur, olandezii au castigat la Bucuresti cu 1-0.

Declaratie Ilie Stan despre schimbarile in echipa de start pentru meciul returul cu Twente

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare